«Павлодарэнергосбыт» ЖШС тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын жақсарту саласында тұрақты жұмыс жүргізуде, кәсіпорын көптеген ақпараттық сипаттағы қызметтерді көрсетеді, биыл чат-ботты енгізу жоспарлануда. Ол Telegram, Viber және WhatsApp сияқты танымал мессенджерлер арқылы электр есептегіштері мен ыстық су есептегіштерінің көрсеткіштерін автоматты түрде қабылдайды.

2015 жылғы қазан айынан негізі қаланған сәттен бастап «Павлодарэнергосбыт» ЖШС байланыс орталығы компанияның барлық тұтынушылары үшін ақпараттық орталыққа айналды. Байланыс орталығының қызметкерлері келесідей консультациялық қызметтерді ұсынады: тұтынушыларға энергиямен жабдықтау мәселелері бойынша кеңес беру; энергиямен жабдықтаудағы іркілістер және энергия сапасының нашарлауы туралы өтінімдерді қабылдау; электр есептегіштерін және ыстық су шығын өлшегіштерінің көрсеткіштерін тексеруге өтінімдерді қабылдау; «Жеке кабинет» сервисінде тіркеуге өтінім берген тұрмыстық тұтынушыларды әкімшілендіру және оларға (e-mail арқылы жолданған жеке куәліктің сканерленген көшірмесі немесе  фотосуреті негізінде) логин мен пароль ұсыну; тұрмыстық тұтынушылардан  телефония, электрондық пошта және мессенджерлер сияқты түрлі арналар арқылы электр есептегіштері мен ыстық су есептегіштерінің көрсеткіштерін қабылдау. Байланыс орталығы күнделікті сағат 8:00-ден 22:00-ге дейін, түскі үзіліссіз және демалыссыз жұмыс істейді.

Роботтандырылған чат жүйесін енгізу өтінімдерді өңдеу үдерісін айтарлықтай оңтайландыруға мүмкіндік береді. Чат-бот Telegram, Viber және WhatsApp арқылы көрсеткіштерді автоматты түрде қабылдап, тұтынушылармен өзара әрекеттесуді едәуір жеңілдетеді.

Бұл өзгеріс  байланыс орталығы қызметкерлеріне адамның тікелей араласуын қажет ететін күрделі және нақты сұратымдарға назар аударуға мүмкіндік береді. Мұндай тәсіл абоненттердің күту уақытын қысқартып, мамандардың назарын талап ететін сұрақтарға жедел ден қою мүмкіндігін береді деп күтілуде.

Күнделікті байланыста мессенджерлерді қолданудың өсуімен чат-ботты енгізу «Павлодарэнергосбыт» ЖШС үшін  қисынды қадам болып, тұтынушылармен байланысты және қызмет көрсетуді жақсартудың жаңа жолдарын ашады.